Recull de les principals notícies i activitats publicades aquests dies a la nostra NEWS i que volem compartir amb tots vosaltres.
Neteja i civisme
Una de les coses que preocupen més als veïns del barri, és la neteja del seu entorn. Molts tenen la certesa que els carrers no estan nets, i que l’ajuntament no hi dedica prou recursos. La neteja ha d’analitzar-se de manera general, hem de pensar que és impossible deixar un operari a cada carrer les 24 hores del dia. Aquest paper el pot assumir l’Associació de Veïns, la seva col·laboració amb els serveis municipals hauria de ser molt més estreta del que ha estat fins ara. L’administració no pot obviar que disposa d’una entitat que pot ajudar molt a millorar l’entorn i que sempre està disposada a ajudar.
Llegeix l’article de la nostra vicepresidenta Maria Núria Bertran
L’aula de cuina, activitats i cursos
L’aula de cuina, l’experiència de compartir
En l’aula de cuina del dia 9 de juliol, la cuinera i professora Montserrat Busquets, va parlar dels secrets de la cuina: «si la cuina tingués secrets, jo no sabria cuinar. Llegeix l’article publicat.
Planificació de cursos de cuina fins a finals d’any
Ja tenim programat tots els cursos de l’aula de cuina fins a final d’any. Cursos de cuina casolana, cursos pels més petits, cursos especialitzats. Una mica de tot, només cal venir.
Tallers de setembre, accedeix el detall
Tallers d’octubre, accedeix el detall
Tallers de novembre, accedeix el detall
Tallers de desembre, accedeix el detall
Nous Cursos i Tallers 2021-2022
«El secret de la creativitat està a dormir bé i obrir la ment a les infinites possibilitats». A. Einstein
Creativitat i Aficions. Accedeix a la nostra planificació
«La forma física no és només una de les claus més importants per a un cos saludable, és la base de l’activitat intel·lectual, creativa i dinàmica F. Kennedy