Comparteix-nos amb els teus

com d’altres cops volem compartir amb tots vosaltres algunes notícies, tal vegada una mica disperses, però que són importants pel nostre barri.

Local social. Segona fase d’obres.

Aquests dies ha quedat firmada l’ordre de la licitació d’obres, per acabar definitivament les instal·lacions del nostre local social.

Ja estem més a prop d’un temps molt llarg, que comença l¡’any 2018, amb l’aprovació del projecte (Pressupostos Participats 2018) per la remodelació exterior del local social i en posteriors converses, queda dotat amb l’import necessari per fer totes les obres! Entre altres aportacions, les que fan els veïns de l’associació Mas Jardí, cedint un import de 45.000 €, que tenien concedits.

Sis mesos d’obres, que encara no tenen data d’inici. Falta que es tanqui la licitació i quedi a signades les obres al constructor que ha guanyat l’opció, falta poc, però, per nosaltres, serà llarg i complicat, a l’hora de fer possible el dia a dia de les nostres activitats i les obres de la fase dos. En tot cas, també hem de dir, que esperem amb moltes ganes el final de les obres i gaudir definitivament de l’espai dissenyat.

Defensora de la ciutadania, memòria any 2025

Nou dipòsit municipal de vehicles

L’Ajuntament de Girona ha iniciat els tràmits per traslladar el Dipòsit Municipal de Vehicles, que actualment es troba dins de MercaGirona, fins al polígon industrial de Mas Xirgu. El dipòsit ocuparà la parcel·la de sòl urbà ubicada al número 20 del carrer de la Indústria, entre els carrers d’Aiguaviva i de Sarrià de Ter. En concret, ara s’ha aprovat la contractació de la redacció del projecte executiu de les obres, que preveu la creació d’un espai exterior per aparcar el nombre màxim de vehicles possible i d’un edifici d’oficines per al personal municipal com a espai d’atenció al públic.

Temps de flors 2026. Tot a punt

Un berenar d’estiu, amb els amics, a la fresca de l’olivera.

Sponsor

Altres articles interessants

Espai publicitari