El Tió gegant i el Patge Reial


Les festes de Nadal, pels més petits del barri, ha estat tot un èxit. El Tió del dia 22 de desembre i el Patge Reial el dia tres de gener, tots dos esdeveniments celebrats en l’entorn del local social, han portat a tota la canalla del barri, a visitar l’esdeveniment i celebrar entre tots aquestes festes tan entranyables.
El dia del Tió, contem que ens varen venir a veure més d’un centenar de nens i nenes, que venien acompanyats de pares, avis i tiets. És fàcil suposar que aquest dia ens varen venir a veure més de tres-centes persones




El Patge del Rei Ros, que cada any ens visita, es dedica tota la tarda a rebre els nens i nenes, que li porten les seves cartes i un per un li ho expliquen tot el que tenen demanat.









