Enguany més de dos milions de llibres venuts, xifra molt important, si es té en compte que els llibres més venuts, només han representat un 5% de les vendes totals. Entre tots hem comprat una gran varietat de llibres, no només els “best sellers”
Aquest any, Girona ha viscut una diada de Sant Jordi especialment participativa. La ciutat s’ha omplert de parades de llibres i roses, amb més de 140 instal·lacions i una gran afluència de visitants al Barri Vell. Els espais habituals com la plaça Catalunya i la Rambla han estat escenaris centrals, però la festivitat també s’ha estès a nous formats i ubicacions, destacant l’ús simbòlic dels balcons com a punts de connexió entre l’espai privat i públic.
Pel que fa a la festa de Sant Jordi a Palau-sacosta també participen d’aquesta festa amb activitats pròpies, com tallers de manualitats, lectures de contes, representacions de la llegenda de sant Jordi o paradetes locals. Algunes escoles organitzen mercats solidaris amb llibres i roses elaborades pels alumnes

Els més venuts, Xavier Bosch i Javier Cercas


Ficció en català, la resta dels mes venuts:
- Cor fort, de Sílvia Soler (Univers)
- Aquest tros de vida, d’Estel Solé (Columna)
- Somiàvem una illa, de Roc Casagran (Univers)
No-ficció en català
- Entre el paradís i l’apocalipsi, de Xavier Sala i Martín (Rosa dels Vents)
- La passada a l’espai, de Manel Vidal Boix (Destino)
- La dona del segle, de Toni Cruanyes (Columna)
Ficció en castellà
- Por si un día volvemos, de María Dueñas (Planeta)
- La muy catastrófica visita al zoo, de Joël Dicker (Alfaguara)
- La asistenta, de Freida McFadden (Suma)

