Novembre, comença amb les castanyes i el fred, en tot cas i per nosaltres, un mes molt complert, ple de moltes activitats, com tot seguit, podeu llegir.

Joan Corney, la veu que preserva l’ànima de Palau-sacosta, emociona la Casa de Cultura amb una conferència plena d’història i memòria.

La Casa de Cultura de Girona va acollir, dins el Cicle Estimem Girona, la conferència “Palau-sacosta: dels camps a la ciutat”, impartida pel professor Joan Corney,…….

Perill d’incendis a Palau-sacosta

PRINCIPI D’ACORD amb el manteniment de les franges de protecció d’incendis. Nova trobada amb l’alcalde Lluc, el dia 4 de novembre, 

T’acaba de tocar la loteria de La Grossa de Cap d’Any i una magnífica panera. NO T’HO PERDIS

Passa pel nostre local i agafa els números, ja en tenim per tu.

Halloween 2025

Un any més, el carrer Estudi General de Girona s’ha vestit amb l’espectacle de Halloween. Seguint la tradició més importada

Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones

Aquest 25 de novembre, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones, alcem la veu amb claredat i fermesa per denunciar una realitat que ens colpeix i que ens obliga a actuar amb urgència: les violències masclistes ……..

ECOBARRI, novembre de 2025

ECOBARRI

Avui dissabte El Salabret ha posat el seu gra de sorra per netejar les rieres de Sarrià. Amb un grup d’unes 12 persones……..

Sopa de notícies del mes.

Sopa amb una mica de tot. Novetats PORTA A PORTA; Pas de vianants demanats; Seguretat-Presència policial el barri………….

publcitat Jordi Cresell
FORN DE PA CRESELL
Publicitat anela
publicitat centre civic Pla de Palau

Sponsor
publcitat novavenda

publcitat bon preu
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
LinkedIn
Email

Altres articles interessants